Blogia
MeRxeeee!!!

BeNvInGuTs!

BeNvInGuTs!

holaaaa a tots i a totes!!!M'agradaria que el meu blog vos servira per a que estiguereu informats sobre temes que ens rodegen a tots i que moltes vegades la gent sol oblidar-ho o oblidar-los, en el cas d'algunes persones i col.lectius. Encara que m'agradaria saber moltes més coses sobre tot açò, vaig a fer tot el que puc, i si algú entra i veu que falta algo, o qualsevol cosa que no li agrade que m'ho digaa!! que jo estic disposta a canviar qualsevol cosa i sobretot a escoltar-vos! i sobretot la gent que sapia sobre tot els temes que tracte que majude!!!! MOLTES GRÀCIES!

 ESPERE QUE TINGAU UN BON DIA!

4 comentarios

Ricardo -

merxeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!ja estic aci.que vols que et diga?
Que aquest estiu com no vingues ja saps el que t'espera.......
Estic apuntanmeles i al final m'agusare de la cadira i voras.jajaja.joooooooooo merssseeeedeeeeeessssss. va vine a cuidar al malcriaet.

ade -

hola mer! em pareix molt bona la idea de crear aso..perque aixi per exemple la gent que no estudiem el que tu podem informarse sobre temes que de deveres son importants i ademes que estan sempre presents al voltant nostre, pense que es una bona forma de informar a la gent! mer molta sort amb el teu blog una besaeta deu

alba la de 2n del matí ;) -

Hola merxe! Què tal el curs? Ja fa temps que no coincidim per la facul, eh? Ja no sé de quin color portaràs el monyo... :P
Un beset, merxe de bocairent!!!

Vicent -

Hola Merche!!! Em pareix molt be la idea del blog (encara que siga per a classe), jo quan puga entraré i llegiré els comentaris, i si se alguna cosa del tema doncs la comentaré. Una bessaeta.